Szép az élet és én is szép vagyok, szép vagyok
De jó, hogy élek, és én is jól vagyok, jól vagyok

(pa-dö-dö)

A hét nem kezdődött túl jól. Pedig szereti a hétfőket és még csak tényleg hétfő reggel van, bakker.

3+1 alakítás:

1. a laptop nem indult el reggel, tiszta rémület fogta el – még jó, hogy a képeket havonta menti át a külső winchesterre

2. a hűtő majdnem rádőlt

3. a kanyarban a járólapon hajszálon múlt, hogy nem törte ki a nyakát, viszont a derekát jól megrándította

+1 a teleszkópos rúd a zuhanynál ráesett

Azért bizakodóan néz bele a jövőbe.

Írt is gyorsan egy levelet a Zurának:

“Kivettem a zárból a kulcsot, ha nem nyitok ajtót, használd  a sajátod,  remélem, még akkor nem leszek vérbe fagyva…

…azért talán van remény és nem halok meg még ma…”

Erre jött is a válasz:

“Csak óvatosan Szerelmecske, azért ne bízd el magad! Ne menj elektromos eszköz közelébe. Esetleg egyél banánt, mangót ne, mert ahhoz kés kell..”

Szép az élet salalalaalalalalal