Tags

, , , , ,

Felhívjuk kedves utasaink figyelmét, hogy a gép zsúfolásig megtelt. Felkérünk 3 önkéntes jelentkező, aki leszáll a gépről, hogy elindulhassunk, és mi megjutalmazzuk  fejenként 600 Euróval őket…

Vagy valami ilyesmi hangzott el szombaton hajnalban Frankfurtban a Chennai-ba tartó repülőgépen felszállás előtt. A részleteket nem tudja, hogy mi volt, mert a Zura nem tájékoztatta, csak sms-ben jelezte, hogy ilyenek voltak az út során.

Emlékszik, 2 éve vagy talán 3 egyszer egy MALÉV járaton is hasonlót hallott. Valami súlykiegyenlítésre hivatkozva 200 Eurót ajánlottak a leszálló 2 utasnak fejenként. Akkor sem érezte úgy, hogy le kéne szállnia.

Sőt egyszer már a poggyászfeladás alkalmával megkérdezték tőlük, hogy nem mennének-e másik járattal, de mivel nászútra indultak, akkor is önzőbbek voltak annál, hogy lemondjanak a helyükről a gépen.

Most a Zura sem gondolta úgy, hogy 600 pénzegység megszakíthatná az utazásfolyamát, ha már egyszer útnak indult a messziségbe.

De felteszik a kérdést – Flyby, talán tudja rá a választ is – hogy is történhet ez meg??

A lány józan, paraszti eszével azt gondolná, hogy amikor eladják a jegyeket, akkor látják és tudják, mennyi jegy fogyott el adott járatra, vagy nem??? Ezeket gondolhatjuk, az utasok drága pénzen kifizették, tehát tudnának számolni vagy a rendszerek nem futnak össze?

Azt is tudják, hogy egy adott gépen mennyi az ülések száma. Az se több, se kevesebb nem lehet, mert valószínűleg a székeket nem szedik be és nem is tesznek hozzá.

Hogy fordulhat elő az, hogy túlfoglalják a járatot?

Most nem fapados járatokról beszélünk (igazából sosem beszélünk fapados járatokról).

Arra számítanak, hogy eladnak ugyan x mennyiségű jegyet, de talán valaki még a repülőre szállás előtt meghal, elveszti kedvét a repüléstől, programváltozás miatt nem indul el, elakad a csúcsforgalomban a repülőtér felé vezető úton és lekési a járatot, vagy mit gondolnak??

Valamint azt sem érti, mert buta-békalány, hogy egy böhöm nagy gépnél, ami több ezer kilométert repül, több száz liter kerozinnal megterhelve,  mit számít három darab utas és a csomagjuk? (kb. 400 kg könnyebbség, ha leszállnak, vagy annyi sem, fejenként átlagosan 80 kg plusz a 33 kg csomag meg a hozzájuk tartozó 2-2 darab kézipoggyász)

 

Passengers with destination
Passengers with destination
Passengers with destination to Hell
Please proceed to your gate, we are ready to board now 

Shakira – Mon Amour

 

rep